Új munkatársunk legfőbb feladata az iroda napi adminisztrációs ügyeinek intézése, beérkező és kimenő iratok dokumentálása, a házipénztár naprakész kezelése, könyvelési előkészítés, kapcsolattartás belső munkatársakkal és külső partnerszervezetekkel, és különböző pályázati-, valamint TAO elszámolási feladatok támogatása.
Az ideális jelölt hasonló területen szerzett tapasztalattal rendelkezik, legalább középfokú állami iskolai végzettsége van. Precíz, megbízható, saját munkájára igényes, együttműködő, jó az írásos kommunikációs készsége. Az angol nyelvtudás előnyt jelent.
Amit kínálunk: Főállású jogviszony, versenyképes, reális jövedelem, biztos munkahely, vidám, fiatalos csapat, változatos feladat, sport területén igénybe vehető különféle kedvezmények.
Jelentkezés módja, határideje: fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bérigény megjelölésével várjuk az
iroda.ratgeberakademia@gmail.com e-mail címre, legkésőbb
augusztus 31-ig.